niedziela, 16 września 2012

Klamerki i kto tu jest szefem

Dzisiaj zaległości :)
Na recyklingowe wyzwanie w Art-Piaskownicy przygotowałam klamerki,
które okleiłam cuuudnymi drewnianymi papierami z Makowego Pola.

Tutaj jeszcze karteczka na piaskownicowe kolory z tych samych papierków


Niedawano zostałam zaproszona jako gościnna projektantka do wzięcia udziału w wyzwaniu
na blogu Tempo Libero. Temat wyzwania "kto jest bossem w twojej rodzinie" okazał się bardzo trudny- przynajmniej dla mnie ;) Spróbowałam oprawić jakoś zdjęcie Szyma z pikniku rycerskiego, mając nadzieję wykorzystać warsztatowe nauki Finn, ale efekt pozostawia wiele do życzenia :/

Pozdrawiam :)



12 komentarzy:

  1. nie mialam pojecia ze te przepiekne drewniane spekania to papiery :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Klamerki ujęły mnie swoją prostotą i wdziękiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w tych klamerkach, zwłaszcza w zielonej i tej z trybikami, mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne klamerki, taki świat w miniaturze, bardzo inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wierzę !!! Klamerki i karteczka - cudne !!! LO - świetne :) Nie rezygnuj !
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne klamerki :)niesamowicie klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. klamereczki skradły moje serce

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta omszała klamerka, no CUUUUDO!

    OdpowiedzUsuń
  9. Klamerki są świetne!Karteczka niezwykle soczysta,a scrap według mnie wyszedł bardzo fajnie,niczego mu nie brakuje,a boss jest super1

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się prezentują te papiery, a już klamerki to mistrzostwo świata!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fenomenalne te klamerki! Już mnie korci, żeby ze swoimi coś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...